Adres do odsyłki towaru:
PINA
Zgórsko, ul. Leśna 15
26-052 Sitkówka-Nowiny
Tel. 606 841 469
E- mail biuro@pina.pl
Szczegółowe zasady dotyczące wymiany, odstąpienia i reklamacji opisane są w Regulaminie.
Wymiany
Wymiana towaru możliwa jest tylko na inny rozmiar lub kolor w ramach tego samego modelu, pod warunkiem, że Sprzedawca dysponuje towarem, na który miałaby nastąpić wymiana.
Wymiany dokonać można w terminie 14 dni od momentu otrzymania paczki od kuriera.
W celu wymiany towaru należy skontaktować się ze sprzedawcą drogę e-mailową w celu rezerwacji wybranego rozmiaru. W mailu należy podać numer zamówienia, którego ma dotyczyć wymiana i informacje dotyczące wymiany.
Po otrzymaniu odpowiedzi ze sklepu, że towar jest zarezerwowany należy opłacić koszt odsyłki wymienionego towaru oraz wypełnić formularz wymiany i wraz z towarem odesłać na adres wskazany powyżej w terminie 7 dni
Formularz Wymiany do pobrania dostępny jest pod linkiem:
W przypadku wymiany, Kupujący ma obowiązek odesłać towar na swój koszt oraz opłacić koszty odsyłki wymienionego towaru.
Wymieniany towar nie powinien nosić śladów użytkowania ( w tym zabrudzeń po kosmetykach, makijażu ), plam, uszkodzeń mechanicznych. Wymieniany towar należy odesłać na adres Sprzedającego wraz z wypełnionym formularzem wymiany i paragonem
Zwroty
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymana zamówienia.
Oświadczenie może być złożone przy wykorzystaniu poniższych formularzy:
Zwracany towar należy odesłać na adres Sprzedającego wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem.
Koszt odsyłki towaru ponosi kupujący
- Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
Reklamacje
Jeśli towar ma wady Klient powinien złożyć reklamację. W tym celu Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego:
Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia złożenia przez Klienta żądania reklamacyjnego ustosunkuje się do żądania. Jeżeli w ciągu tych 14 dni Sprzedający nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
Klient, który wykonuje uprawnienie z tytułu rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na adres Sprzedawcy wskazany powyżej.
Pomyłki
W przypadku pomyłki Sprzedającego co do zamówienia, Klient winien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej celem ustalenia szczegółów dotyczących wymiany. W mailu Klient powinien wskazać numer zamówienia i towar, którego dotyczy pomyłka oraz opisać rodzaj pomyłki. W przypadku pomyłek koszty wymiany pokrywa Sprzedawca.